(από Tilemachos Chormovitis)
Όσοι νομίζετε ακόμη ότι στο μάθημα της “Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης”, οι μαθητές ενημερώνονται μόνο για το ανθρώπινο σώμα ή για τους πιθανούς κινδύνους που μπορούν να προκύψουν μέσω της σεξουαλικής δραστηριότητας, είστε πολύ γελασμένοι.
Και για του λόγου το αληθές, να μερικά αποσπάσματα από το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος που είναι ανεβασμένα στο σάιτ του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. ( http://iep.edu.gr/el/ekpaideftika-programmata-yliko, σημειωτέον ότι το μάθημα απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου ) :
“Γράψτε τη λέξη Φύλο στην κορυφή του πίνακα.
– Ζητήστε από τους/τις μαθητές/-τριες να απευθυνθούν στον/στην διπλανό/η τους και να συζητήσουν για το τι μπορεί να σημαίνει η λέξη. Αφήστε τους/τις μαθητές/-τριες να μοιραστούν τις απαντήσεις τους. Συνήθως οι μαθητές/-τριες θα πουν ότι το φύλο είναι το αν είσαι αγόρι ή κορίτσι.
-Πείτε στους/στις μαθητές/-τριες ότι το φύλο είναι η εσωτερική σου αίσθηση να είσαι κορίτσι, αγόρι, κανένα από τα δύο ή και τα δύο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που οι άνθρωποι προσδιορίζουν το φύλο τους και υπάρχουν πολλά φύλα.
-Επίσης πείτε στους/στις μαθητές/-τριες ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να είσαι κορίτσι, αγόρι, κανένα από τα δύο ή και τα δύο και ότι αυτό θα το συζητήσετε περισσότερο καθώς κάνετε τη δραστηριότητα…
-Ένας απλός τρόπος να εξηγήσετε το παραπάνω στους/στις μαθητές/-τριες είναι να πείτε ότι όταν γεννιέται ένα παιδί, ο/η γιατρός κοιτάζει την ανατομία του σώματος και λέει αν είναι κορίτσι, αγόρι ή ίντερσεξ. Ωστόσο επειδή τα μωρά δεν μπορούν να μιλήσουν ακόμα, δεν μπορούν να μας πουν πώς νιώθουν. Όταν αρχίζουν να μιλάνε, μπορεί να πουν αν είναι κορίτσια ή αγόρια ή και τα δύο ή τίποτα.”
“Η βασική αρχή είναι ότι ο ι ά ν δ ρ ε ς κ α ι ο ι γ υ ν α ί κ ε ς «γ ί ν ο ν τ α ι, δ ε γ ε ν ν ι ο ύ ν τ α ι» και άρα, όταν κάποιος/α γεννιέται με κάποια ανατομικά χαρακτηριστικά δεν είναι απαραίτητο αυτά να καθορίζουν την ταυτότητά του. Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα είναι ρόλοι και επιτελούνται. Δικαίωμα αλλά και υποχρέωση, που δημιουργεί καταπίεση. Τα αρσε νικά και θηλυκά άτομα γινόμαστε άντρες ή γυναίκες αντιγράφοντας τις συμπεριφορές που βλέπουμε γύρω μας μέσω ανταμοιβής ή τιμωρίας. Γι’ αυτό συμμορφωνόμαστε και μιμούμαστε συμπεριφορές φύλου, δεν τις καθορίζουν τα γονίδιά μας. Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα είναι προϊόντα κοινωνικής εκπαίδευσης, προϊόντα μίμησης και προσαρμογής σε συμπεριφορές και κοινωνικούς ρόλους ή στερεότυπα. Αυτά τα στερεότυπα είναι η «φυλακή» του φύλου μας.”
Για να μην κοροϊδευόμαστε : στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες χώρες της Δύσης, το μάθημα της “Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης” προωθεί μια ξεκάθαρη ιδεολογική και πολιτική ατζέντα.
Προωθεί τη λεγόμενη “θεωρία του φύλου” που μας λέει ότι το φύλο δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια κοινωνική κατασκευή, ότι υπάρχουν άπειρα φύλα και ότι ο καθένας μπορεί να διαλέξει αυτό που του ταιριάζει, όπως διαλέγει τυρί στο σούπερ μάρκετ. Προωθεί μια αριστερίστικη παλαβή θεωρία που σκοπό έχει να αποδομήσει όχι μόνο όλες τις σταθερές του Δυτικού πολιτισμού αλλά και την ίδια τη βιολογία, την ίδια την πραγματικότητα.
Μάλιστα, μέσα από το μάθημα αυτό, η “θεωρία του φύλου” παρουσιάζεται σαν επιστημονικό θέσφατο, σαν η μοναδική αλήθεια, όταν στην πραγματικότητα δεν έχει τίποτε το επιστημονικό, αφού είναι μια ακόμη κοινωνιολογική θεωρία, μέσα στις χιλιάδες που κυκλοφορούν, η οποία μάλιστα εχει δεχτεί σκληρές επικρίσεις από επιστημονες, διανοούμενους, πολιτικούς και δημοσιογράφους. (φυσικά, οι μαθητές των ελληνικών γυμνασιών δεν πρόκειται ποτέ να διδαχτούν την αντίθετη άποψη). Και το κερασάκι στην τούρτα είναι πως το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος αυτού δεν το ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας, αλλά μια σκληροπυρηνική ακτιβιστική ΛΟΑΤΚΙ οργάνωση, το “Πολύχρωμο Σχολείο”, που υποστηρίζει με φανατισμό όλες αυτές τις αμφισβητούμενες θεωρίες.
https://proskynitis.blogspot.com/2021/09/blog-post_66.html