«Πόσες πολιτικές και πρακτικές ανέχθηκαν οι άνθρωποι
και απέναντι σε πόσες άλλες αδιαφόρησαν,
επειδή δεν ήταν σε θέση να καταλάβουν
τη φρίκη στην οποία θα οδηγούσαν…
… Αλλά κυρίως, να εξασκηθούμε στην άσκηση των δημοκρατικών μας αντανακλαστικών,
στην ικανότητά μας να αναγνωρίζουμε τον κίνδυνο πριν ακόμη αυτός γιγαντωθεί
και στην αποφασιστικότητά μας να υπερασπιζόμαστε με θάρρος και αποφασιστικότητα
τα δημοκρατικά και ανθρωπιστικά ιδανικά.»
Απόσπασμα από το μήνυμα
του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνου Γαβρόγλου,
για την 27η Ιανουαρίου 2017, ημέρα μνήμης των θυμάτων του ολακαυτώματος
Πώς διαλύεις μια κοινωνία, ένα λαό, ένα έθνος; Ξεκινάς από την κατάλυση-αποδόμηση των θεσμών, αρχών, αξιών, οτιδήποτε τέλος πάντων κρατάει αυτή την κοινωνία, όρθια, υγιή, παραγωγική. Ποιοι είναι αυτοί οι βασικοί θεσμοί, αρχές, αξίες ή πώς προάγονται, από πού; Αυτός είναι ο στόχος όσων θέλουν να χειραγωγήσουν, καταστρέψουν και εξαφανίσουν ανθρώπους, κοινωνίες, λαούς.
Από τη μικρή μας ηλικία ξέρουμε ότι είναι η οικογένεια, η πατρίδα, η θρησκεία, η γλώσσα, η ιστορία. Την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκονται όλοι τη γνωρίζουμε και τη βιώνουμε στην καθημερινή μας ζωή.
Ακούμε πολλές φορές να λένε, πώς όλα ξεκινούν από την οικογένεια. Αν το παιδί πάρει γερές και σωστές βάσεις από την οικογένειά του, αν έχει αρχές, αξίες και ιδανικά, τότε αυτά θα τα κουβαλάει σε όλη του τη ζωή. Αυτά θα’ χει μαζί του και αργότερα το παιδί – έφηβος – ενήλικας, όταν θα βγει από το κλειστό και περιορισμένο σύνολο της οικογένειας σ’ ένα ευρύτερο που είναι αυτό της παρέας, του σχολείου, της κοινωνίας στο τέλος, όπου θα εργαστεί και θα προσφέρει. Κατά συνέπεια, αν έχουμε υγιή παιδιά, θα’ χουμε και υγιείς εφήβους, υγιείς ενήλικες, υγιή κοινωνία, υγιές έθνος. Κάποιοι, όμως, δεν το θέλουν αυτό. Και ξεκινούν μεθοδικά την αποδόμηση-αποσύνθεση της κοινωνίας από την κατάλυση του θεσμού της οικογένειας.Σήμερα έχουμε φτάσει στο σημείο να επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει οικογένεια. Όλοι γνωρίζαμε (ήταν αυτονόητο) ότι οικογένεια είναι μπαμπάς(άντρας αυτός), μαμά (γυναίκα αυτή) και αν θέλει ο Θεός παιδιά που προέρχονται από την ευλογημένη ένωση αντρός και γυναικὄς. Αφού περάσαμε διάφορα στάδια σχηματισμού της οικογένειας π.χ. με την απόκτηση παιδιών με εξωσωματικές κ.λ.π. φθάσαμε σήμερα να ορίζουμε ξανά την έννοια των γονέων. Αυτά που ξέραμε παλιά, ότι οι γονείς είναι ο μπαμπάς και η μαμά, αποτελούν πλέον παρωχημένες αντιλήψεις κάποιων καθυστερημένων, οπισθοδρομικών, εν πάση περιπτώσει θρησκόληπτων ανθρώπων.
Μα εδώ δεν πρόκειται για το αν είσαι της Εκκλησίας ή όχι, αν είσαι θρησκευτικούρας ή όχι, εδώ πρόκειται για θέμα απλής λογικής ή αλλιώς με το αν έχουμε ακόμα «σώας τας φρένας».
Πρέπει να δούμε, οφείλουμε να δούμε που θα οδηγηθεί μια κοινωνία που θα υιοθετήσει αυτές τις καινούριες, πρωτοποριακές, καινοτόμες, φιλάνθρωπες-έτσι θέλουν να μας τις περάσουν-αντιλήψεις, μεθόδους, παιδαγωγικές, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για ακριβώς το αντίθετο. Για διεστραμμένες, διαστροφικές, ανθρωποκτόνες, ψυχοκτόνες ιδέες και και αντιλήψεις.
Οφείλουμε όλοι μας, γονείς, εκπαιδευτικοί και ο κάθε εμπλεκόμενος που έχει να κάνει με τη διαπαιδαγώγηση των νέων, των εφήβων σήμερα-γιατί αυτούς πλήττει τώρα- των παιδιών, των νηπίων και των βρεφών, -τι λέω; -και των εμβρύων αργότερα, να ξετυλίξουμε αυτό το χρυσό επικάλυμμα που λέγεται «έμφυλες ταυτότητες»και που παρουσιάζεται ως μία καινοτόμα δράση του Υπουργείου Παιδείας, υποχρεωτική στην εφαρμογή της.
Φυσικά! αφού ο σκοπός της είναι μόνο να βοηθήσει στην καλύτερη ψυχική υγεία των παιδιών. Φυσικά και θα βοηθήσουμε τον έφηβο, τώρα σ’ αυτή την ευαίσθητη ηλικία που βρίσκεται, που όλα μέσα του είναι άνω κάτω, ο ψυχικός και συναισθηματικός του κόσμος βρίσκεται σε μια γενική αναστάτωση, που ψάχνει να βρει ποιος είναι, τι κάνει, τι θέλει να γίνει, φυσικά και θα τον βοηθήσουμε. Με τι άλλο, παρά με αυτό που τόσο ωραία ονομάζουμε «έμφυλες ταυτότητες». Ψάχνεις, έφηβε, να βρεις την ταυτότητά σου; Μην ανησυχείς. Θα στη δώσουμε εμείς.
Ωραίο φαίνεται. Πρέπει όμως να δούμε παραπέρα. Να δούμε αν όντως έτσι είναι, όπως θέλει να φαίνεται ή αν είναι μια παγίδα, ένα πρώτο στάδιο που οδηγεί σιγά-σιγά στον όλεθρο και την καταστροφή της κοινωνίας μας. Τι σημαίνει έμφυλες ταυτότητες; Τι περιλαμβάνει; Ποιο είναι το περιεχόμενό της; Ποια τα αντικείμενά της; Ποιος είναι αυτός που θα το διδάξει και πώς θα το διδάξει; Μήπως πρέπει να ανατρέξουμε σε χώρες που ήδη πραγματοποιούνται τέτοια προγράμματα και να δούμε πού καταλήγουν;
Τα στάδια που ακολουθούνται για την αποδοχή, προώθηση και καθιέρωση των αντιλήψεων των ομάδων ΛΟΑΤ (Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφισέξουαλ, Τρανσέξουαλ) ή LBGT (Lesbian, Bisexual, Gay, Transsexual) μέσω συγκεκριμένων προγραμμάτων και δράσεων είναι:
Πρώτο στάδιο: Ανοχή-εξοικείωση με τις ΛΟΑΤ ομάδες, που μεθοδικά επιτελείται μέσω των σήριαλ, των διαφημίσεων και γενικά των Μ.Μ.Ε. Η λεγόμενη πλύση εγκεφάλου.
Δεύτερο στάδιο: Διεκδίκηση δικαιωμάτων από τις ομάδες αυτές (βλέπε gay pride)
Τρίτο στάδιο: Προώθηση των απόψεων και αντιλήψεών τους, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και άλλων δράσεων (αυτό που γίνεται τώρα στα σχολεία).
Τέταρτο στάδιο: Υποχρεωτική συμμετοχή στα εν λόγω προγράμματα.
Πέμπτο στάδιο: Τιμωρία στην περίπτωση άρνησης συμμετοχής.
Και αν κάποιος θεωρεί ότι τα παραπάνω είναι κινδυνολογίες ή προϊόντα αρρωστημένου νου ή του φαίνονται εξωπραγματικά –μακάρι να ήταν- ας ανατρέξει ενδεικτικά στο διαδίκτυο σε σχετικές διευθύνσεις με τη σύσταση ότι το περιεχόμενο των εν λόγω βίντεο δεν είναι κατάλληλο για παιδιά -κι όμως στα παιδιά μας θέλουν να τα περάσουν- και ας κάνει ένα τεστ στον εαυτό του πόσο μπορεί ν’ αντέξει και αν θα συναινέσει με τη σιωπή του και την αδιαφορία του στο να διαπραχθεί το έγκλημα του βιασμού της ανθρώπινης υπόστασης και αξιοπρέπειας.
Τρόποι αντίδρασης υπάρχουν. Αρκεί να θέλουμε ν’ αντιδράσουμε, να νιώθουμε την ανάγκη ν’ αντιδράσουμε. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε;
Να μην αφήσουμε να πραγματοποιηθεί ο τρίτος άξονας, αυτός για τις «έμφυλες ταυτότητες», αλλά η θεματική εβδομάδα να περιοριστεί στους δύο άλλους, αυτούς της Διατροφής και των Εξαρτήσεων. Επομένως, να γίνει ανάκληση της εγκυκλίου, γιατί αυτό που τους ενδιαφέρει τώρα είναι να περάσουν «οι έμφυλες ταυτότητες» ως θεματικός άξονας στα σχολεία, να γίνει δηλαδή το πρώτο βήμα. Μετά θα μεθοδευτούν και τα υπόλοιπα, – δηλ. είναι ήδη μεθοδευμένα, απλώς θα μας τα αποκαλύπτουν.
Για να γίνει όμως ανάκληση της εγκυκλίου θα πρέπει να υπάρχει ισχυρή και τρανταχτή αντίδραση απ’ όλους, όχι μεμονωμένα και αποσμασματικά.
Προτείνουμε:
- Να ενημερωθούν όλοι για το τι ακριβώς κρύβεται πίσω από τον τίτλο «έμφυλες ταυτότητες». Όσοι γνωρίζουν πρέπει να μιλούν και να ενημερώνουν και άλλους. Εδώ η σιωπή δεν είναι χρυσός.
- Οι γονείς να κάνουν δήλωση απαλλαγής των παιδιών τους από την παρακολούθηση του συγκεκριμένου άξονα. Σε διαφορετική περίπτωση να προσφύγουν σε μηνύσεις
(το σχετικό έντυπο που μπορεί κάποιος να εκτυπώσει υπάρχει στο διαδίκτυο στη διεύθυνση http://www.tideon.org/content2012/se_exelixi/dhlwsh_apalaghs_apo_thematikh_evdomada_01.pdf) - Οι εκπαιδευτικοί να αρνηθούν να διδάξουν τον συγκεκριμένο άξονα.
- Οι μαθητές να διαμαρτυρηθούν.
Πρόκειται για τη διαφύλαξη της ακεραιότητάς μας ως προσώπων, κοινωνίας, έθνους. Αν θέλουμε ακόμα να λεγόμαστε άνθρωποι.
Κ. Ζώτα, εκπαιδευτικός